close
標題:

打長途去日本 點樣最平

發問:

細佬女朋友去咗日本讀書. 細佬一星期打3次電話比佢. 有咩方法打長途最平呢? 佢女友有日本手機號碼, 但佢女友宿舍不能上網, 我聽人講話有啲叫寬頻電話,是否可行? 點樣申請呢? 謝謝幫忙!

最佳解答:

圖片參考:http://c.skype.com/i_preairlift/logos/skype_logo.png 正如你所講,你可以考慮寬頻電話,其中 Skype 係其中一個較可靠及出名嘅寬頻電話服務供應商。所有的 Skype 與 Skype 之間的通話都是免費的。如果喺日本未能上網,利用 Skype Out , Skype 嘅其中一方都可以撥打電話予對方,喺香港打出日本每分鐘費率如下: 固網: HK$ 0.185 ; 流動電話: HK$ 1.219 注意:所有的 Skype Out 通話均會收取 HK$ 0.390 的連接費。 祇要用使用 SkypeOut ,可從 Skype 直接打到普通電話和行動電話,便宜又方便。要打電話,您需要購買一些 Skype 信用點數 — 最低只要 HK$ 100 。 詳情你可以溜覽 Skype 嘅網頁: http://skype.com 。

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:9B623C59CC17F40C
arrow
arrow

    kfsdgte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()