close
標題:

慢跑如果強度超出(220 - 年齡) x 80%的話, 對於減肥會是更有效還是相反 ?

發問:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我知道帶氧運動如慢跑可以有效減肥, 只要強度是在 (220 - 年齡) x 60% 至 80% 這範圍內便能減肥, 但我想問如果強度高於剛才所說的 80% 的話, 到底又會有甚麼後果, 會是減肥效果更好還是跟控制在 60% 至 80% 的效果一樣 ? 還是效果反而會更差 ?

最佳解答:

高過 80% 係另一種訓練的要求 要減肥, 最重要係每次跑要超過 30 分鐘, 心跳強度控制在 60% 至 80% 就好了

其他解答:

我用咗一個很健康既減肥方法,一個月減了13磅, 3個月減了18磅, 全身修了15吋以上, 五年都無肥番, 而且皮膚仲越來越好, 又簡單人價錢又唔貴,可以問吓呢個網既顧問, 都係佢哋幫我減, 佢哋會比好多意見你, 一定幫到你減! www.yourhealthyshape.com/beauty|||||不如你試下營養代餐減肥: 營養代餐有優點和缺點: 優點: 令身體保持均衡營養及價錢相宜,身心健康,方便快速,經營養學家研制配方,確保身體每日均衡營養維持身體需要,無需捱餓,免令身體因減肥而變差,反令身體補充養份而更身心健康。 缺點: 必須小心選擇一個環球認可,經當地衛生署檢定註冊安全有效之品牌。 臨床實驗報告: 請看看以下由美國著名大學所作的臨床實驗報告。 背景 :以66名健康超重人士隨意分為二組,測試進食代餐和普通低卡路里餐單的分別。 1. 進食代餐比單單控制卡路里更為有效。平均每月減5公斤 2. 代餐中加入了蛋白質,礦物質,維他命及纖維 3. 代餐能正面影響肝臟及新陳代謝 4. 進行低卡路里節食只會引起始料未及的生化突變 相關網頁: www.healthcometrue.com/hk (有更詳盡解釋)0D7DAC4E7B8CAAC5
arrow
arrow

    kfsdgte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()