close
標題:

手機主題icon

發問:

我想問有冇d整主題既icon呀?(目錄個d呢) 因為我搵左好多網都冇.. 我見到有好多人整到好令.. 如果有既可唔可以俾埋個網我呀? 最好就好得意icon =] 唔該晒** ps我個電話係n73

最佳解答:

hi~hope can help you~^^~ 你要使用電腦端套件 將主題安裝進入手機才行哦! http://www.uwants.com/forumdisplay.php?fid=692香港論壇主題區 無需加入會員 即可下載 http://www.s-yen.net/bbs/forumdisplay.php?fid=34燕子主題區 加入會員 回覆問題 即可下載主題 http://www25.ownskin.com/index 吾主題 無需加入會員 選擇手機型號 即可下載主題唷 http://desktop.15651.com/nokiateldesk.jsp?nokiatelid=1615651手吉網 大陸的 有也很多主題 無需加入會員 即可下載 http://www.kyohk.net/forum-411-1.html手機主題-KYO討論區 加入會員 即可下載 http://www.uwants.com/forumdisplay.php?fid=692香港論壇主題區 無需加入會員 即可下載 http://bbs.jack-ck.com/forum-74-1.html精選論壇主題區 需加入會員 即可下載 http://www.28talk.com/forumdisplay.php?fid=23&page=1友倫論壇主題區 需加入會員 即可下載 http://hk-pub.com/forum/forum-610-1.html大眾論壇主題區 需加入會員 即可下載 http://talk.cenba.com/forumdisplay.php?fid=114仙巴論壇主題區 需加入會員 即可下載提供分享 別抄襲 本人可能也是跟別人一樣 在這冒犯這些都有提供Nokia 主題 遊戲 程式等 你可以找看看唷這些網站給你 足夠你下載到手軟希望你會喜歡 ◎ 以上產品之功能規格以實機為準 ●以上為本人辛苦蒐集的資料!!如需轉載請經本人同意!!~謝謝配合 P.S.希望你會喜歡我的建議!

其他解答:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

0D7DAC4E4B9703B0
arrow
arrow

    kfsdgte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()